Mano Pirėnų ultramaratonas: prasideda atgalinis skaičiavimas

Kai lėkiau uolėtu kalnų taku, praeivis pasakė: „Čia ateina kalnų ožkos“. Turėjau suprasti, kad griūtis žemyn stačiais ir slidžiais rieduliais niekada nėra geras šūksnis.

Po dviejų minučių greitai įlindau į griovį.

Bloga idėja.

Kai sakau žmonėms, kad bėgu pirmąjį ultramaratoną Pirėnų kalnuose, manęs dažnai klausia, kaip treniruojuosi aukštyje ir reljefoje. Kad ir kaip mėgstu bėgioti po Phoenix parką, palyginti plokščia topografija tiesiog neprilygsta. Taigi, kas gali būti geresnė treniruotė nei bėgimas į aukščiausią Šiaurės Airijos kalną?

Slieve Donard yra aukščiausias iš Morno kalnų Co Daune, o jo aukštis 850 m (2790 pėdų) yra bauginantis vaizdas iš žemiau esančio Niukaslio miesto. Nė vienas šios salos kalnas nėra toks aukštas, kaip net žemiausio taško mūsų būsimose lenktynėse, todėl neįmanoma treniruotis dėl aukščio.

Donardas turės tai padaryti.

Įtikinau savo lenktynininką Džeką, kad tai būtų naudinga treniruotė mūsų 50 km ir 60 kliūčių „Spartan Ultra“ Andoroje. 10 km takas yra daug trumpesnis nei mums įprasti bėgimai, tad kaip sunku tai gali būti?

Iš mano gimtojo Co Louth pajudėjome link netoliese esančios kalnų grandinės. Kai kirtome sieną, važiavome vingiuotais kaimo keliais ir sužadinome save skambant smagiai kelionei muzika, susėdome į nemokamą automobilių stovėjimo aikštelę, kur prasideda takas.

Monstriškas kelias

Vienas iš vietinių nedelsdamas papasakojo apie kasmetinį Morne Seven Sevens žygį, kurio metu dalyviai žygiuoja po septynias aukščiausias kalnų viršūnes. Matyt, kai kurie juokingai tinkami sportininkai išdrįsta bėgti šiuo siaubingu keliu. Nors ir viliojanti, supratome, kad Donardo šiandien užteks. Dieve, mes buvome teisūs.

Pirmoji atkarpa buvo raižytas miškas, kurį sujaukė stambios aplinkinių medžių šaknys. Greitai viskas pasidarė sudėtinga dėl visų kliūčių miško paklotėje, ir šiuo metu norėjau, kad būčiau labiau pasistengęs su tais aukštais keliais savo svaidymo dienomis.

Netrukus takas atsivėrė į platų slėnį, nusėtą uolų, žolių kuokštų ir keisto griovio, be jokios abejonės, turėjusį sužlugdyti tokius eejitus kaip aš. Nuokalnė buvo statesnė, nei tikėtasi, o mūsų pernelyg pasitikintis pradinis tempas netrukus pablogėjo į sulenktą žingsnį. Galbūt aklas ryžtas nėra geriausias būdas spręsti kvailai dideles užduotis.

Vos matomas

Mes su Džeku pradėjome kilti į debesis. Kartais, kai jis bėgdavo trumpą atstumą į priekį, jis buvo vos matomas. Paskutinis kopimas buvo labiau pašėlęs šliaužimas nei bėgimas. „Nesijaudink dėl mūsų tempo“, – pasakė jis man. – Pakeliui žemyn susitvarkysime.

Įžymūs Paskutiniai žodžiai.

Sustoję kalno viršūnėje be vaizdo ir išbandę baltyminį batonėlį, kurio skonis kaip sausas After Eight su steroidais, pradėjome leistis žemyn.

Kai užbėgate daugiau nei 10 kartų aukščiau už savo šalies aukščiausią pastatą, jūsų kojas šiek tiek skauda

„Viskas apie kojų darbą! – šūktelėjo Džekas, leisdamasis žemyn nuo kalno. Aš bėgau paskui jį, melsdamasis, kad nesąžininga kliūtis nesutrikdytų mano jėgų ir nepaleistų manęs skristi. Bėgimas nuo kalno yra labiau kontroliuojamas kritimas, o ne bėgimas, o daugiausia energijos ir dėmesio skiriu greitam pėdų darbui, galvoju du ar tris žingsnius į priekį. Per greitai ir negaliu sustoti; per lėtas ir neturime vilties įveikti 50 km per vieną dieną. Tikriausiai nuėjau per greitai.

Po to, kai atsimušiau kaip pasiutęs Himalajų ožkas su mirties linkėjimu, vienas klaidos žingsnelis nuskriejo nuo tako ir į griovį – laimei, tarp dviejų uolų. Be purvinos kojos ir išgąsčio, išvengiau rimtų sužalojimų.

Likusi nusileidimo dalis buvo labiau išmatuota, ir, laimei, mes sugrįžome į vieną gabalą. Viskas per vidutinį 8 minučių / km tempą.

Nereikli, bet labai naudinga Camelbak drėkinimo liemenė

Geriausias pirkinys

Nusipirkau keletą gabalėlių Andorai – išmatą sukeliantys kofeino geliai nebuvo geriausias mano pasirinkimas, bet iki šiol geriausias pirkinys buvo Camelbak drėkinimo liemenė, kurią pirmą kartą išbandžiau Slieve Donard. Šioje nepretenzingoje pakuotėje telpa įspūdingas 1,5 litro vandens ir aš rekomenduoju jį visiems ilgų nuotolių bėgikams, kurie nekenčia nešioti rankoje slystantį butelį.

Baigdamas taką, mano kūnas turėjo ištvermės tęsti, mano raumenys tvirtai trinktelėjo. Aš dažnai matau, kad yra atvirkščiai, bet kai užbėgate daugiau nei 10 kartų aukščiau už savo šalies aukščiausią pastatą, jūsų kojas pradeda skaudėti.

Nesu tikras, ar esame kalnų ožkos, kuriomis trokštame tapti, kai birželio mėnesį vyks šis ultramaratonas, bet duok mums gerą orą, lašelį kremo nuo saulės ir mes tikrai išbandysime – tai padėk man, Dieve. .

Sekite naujienas…

Užsiregistruokite vienam iš „The Irish Times“ „Get Running“. programas (tai nemokama!).
Pirmiausia išsirinkite jums tinkančią aštuonių savaičių programą.
Pradedančiųjų kursas: Kursas nuves jus nuo neveiklumo iki bėgimo 30 minučių.
– Likite kelyje: Tiems, kurie gali išspausti bėgimą kelis kartus per savaitę.
– 10 km ruožas: Sukurta tiems, kurie nori judėti iki 10 km žymos.
Didžiausios sėkmės!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.